kalmarklan
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Fmen
 
Kls linkek
 
Karakterfejleszts
 
Tulajdonsgok
 
Szakrtelmek
 
Kirlyi kldik
 
Mgia szakrtelem

Mgia szakrtelem

A mgia szakrtelem meghatrozza, hogy mekkort sebez a mgus. Minden mgusnak rdeke, hogy minl magasabb legyen a mgiaszakrtelme. A szakrtelem nvekedsvel varzspontot is kap a mgus, de a tmad varzslatai is tbb VP-t fogyasztanak. A szakrtelem fejldse nincs kihatssal a teleportl s a gygyt, manaregenerl varzslatokra. A manapajzs s az erlops varzslatok hatsa annyi krig tart, ahnyas a mgus mgiaszakrtelme.

A mgit varzslssal lehet fejleszteni. A mgia szakrtelem fejldse az elhasznlt varzspont mrtkben trtnik. gy nemcsak a tmad varzslatok fejlesztik a mgit, de a gygyt, teleportl varzslatok is. A manapajzs, erlops nem fejleszt. A hmportot viszont alacsony szinten ki lehet hasznlni, ugyanis ugyanolyan jl fejleszti a mgit, mint a tmad varzslat, viszont TP-t nem ad.

Lnyeges klnbsg van a mgia szakrtelem s a fegyverszakrtelem fejldse kzt. A mgiaszakrtelem fejldst befolysolja a szintlps is. Minden szintlpskor a maradk mgia szakrtelem (a Mgia %) kap egy szorzt, amely a mgiaszint s a tapasztalati szint klnbsgnek fggvnye. Ha a karakter mgija elmarad a tapasztalati szintjtl, akkor nagy lesz a szorz, s minl nagyobb a mgiaszaki a tapasztalati szintnl, annl kisebb lesz a tnyez. Ez egy viszonylag nehezen rthet dolog, de sok lnyeges kvetkezmnye van, ezrt rdemes megrteni. Ehhez segtsg a kvekez plda:

Plda:

adott egy karakter az 59. szinten, ppen most lp szintet, a klnbz mgiaszakrtelmek esetn nzzk meg mi trtnik!

Mgia a szintlps eltt szorz Mgia a szintlps utn
55 (0%) 2,5 55 (0%)
55 (60%) 2,5 55 (150%) -> 56 (41%)
64 (60%) 1,6 64 (96%)
64 (98%) 1,6 64 (156%) -> 65 (43%)
65 (1%) 1,4 65 (2%)
69 (30%) 1,1 69 (33%)
A szmokat kitalltam, nem valszn, hogy egyeznnek a valsggal, de nincsenek nagyon tvol tle

 

Br alapveten igaz, hogy rdemes minl tbbet varzsolnunk, minl jobban fejlesztennk a mgit, de ez all lehetnek kivtelek, illetve nem mindegy, hogy ezt hogyan tesszk. Ezrt rdemes ismerni a szably kvetkezmnyeit.

Kvetkezmnyek:

1. kvetkezmny: rdemes arra trekedni, hogy szintlpskor minl nagyobb szzalkon lljon a mgink. Itt azrt figyelembe kell venni azt is, hogy a mgink fejlesztse szintlps nlkl nem tlsgosan hasznos feladat, lehet, hogy egy nagyon kevs mgival tbbet tudunk kicsikarni a helyzetbl, de rengeteget bukunk a TP/katt-on. Ez a dnts gondos megfontolst ignyel. Lnyegben a 40. szintig annyira gyorsan fejldnek a karakterek, hogy nem rdemes gy taktikzni, hiszen nem sokig tart egy szint, s a szintlpsek mindig j szitucit teremtenek, amiket nehz elre kiszmolni.

2. kvetkezmny: az egyik legrosszabb, ami egy mgussal trtnhet, hogy 0%-on van a mgija szintlpskor. Az eggyel kevesebb mgiaszaki (99%)-kal is jobban jrna. zrt ha ltjuk, hogy kzeleg a szintlps, akkor rdemes lehet egy idre pihentetni a mgit, helyette rablssal, ptssel lpni meg a szintet s (99%)-os mgival.

3. kvetkezmny: a mgit egsz jl szinten lehet tartani gy is, hogy a karakter viszonylag keveset varzsol. A vegyeskarakterek (mgia+kzelharci fegyver) mgiaszintje alig marad el a mgusoktl, pedig kb. feleannyit hasznljk a mgit, mint a tiszta mgusok. Ha a karakter mgija a szintjhez kpes alacsony, akkor a szintlpskor kapott nagyobb szorz kompenzlja a lemaradst.

4. kvetkezmny: Ha a tapasztalati toplista nem egy utols szempont, akkor nem rdemes az egekig hzni a mgit. Ha a mgia sokkal magasabb a tapasztalati szintnl, akkor nagyon lassan fejldik, s csak a TP/katt mutat felldozsval, vrt izzadva lehet mgiaszintet lpni, radsul mivel mg szintlpskor is kis szorzt kap, ezrt a szintlps tnkre is teszi a munkt.

 
Kln
 
Klnkldetsek
 
ra
 
Szmll
Induls: 2009-12-20
 

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!